Gratisan Musik





\ budak gemok yang cintakan sang lanunnya yang haluih /

\ suke sangat tengok cite masak memasak /

\ cube-cube untuk masuk dapur dan memegang periuk dan kuali /

\ berusaha tuk menjadik seorang anak yang solehah di hati mama+abah juge kakak yang baek hati di kalangan adek-adeknya /

\ berat mulut tapi kalau dah kenal.. tahulah cmna diri ini yang sebenarnya /

Sunday, March 15, 2009

..hatiku berbicara..

ari ni genapla 2taun,2bulan+3minggu hbgn aku ngn my LANUN..xsngka da lame gak hbgn ni terjalin..menjadi adat org becnta,gad02 2 da mcm asam garam khdpn..begitulah juga kesah cinta aku..sepatutnye,d0k jauh2 nie,xde la gad02...tp,apakan daya..diri ini xlari dr membuat hal..ade je bnda nk mkn+trase ati..padahal owg 2 xsalah p0n..huhuhuu..[s0wi abg,yg masih xley buang prangai ni].. tp aku b'syukur ngn die,kerna tahan ngn karenah aku ini..setakat nie,hnya die yg mmpu bertahan ngn prangai aku nie..[r0scha...jage la die bek2 selagi die maseh menyintai+menyayangi diri kau..(hatiku berbisik)]

owg kate,slagi kite xilang owg yg kite syg,kite xkan sdr betapa sygnye diri ini t'hdp die..jd,hargailah pasangan idup kite ari nie selagi maseh berkesempatan...

"YA ALLAH..Kau restuilah hbgn ini"

..memori cinta di bkt merah antra aku dan die..

2 telah mengomen :):

Suzana Hazes™ said...

hehehe...
sweetnye kamo berdua~
btul tu roscha~
hargaila org yg kite syg~
semoga hbgn kamo berdua diberkati Allah~
amin....

~ceRRy beRRy~ said...

semoga kam0 berdua bahagia :)

 
Template by suckmylolly.com