Gratisan Musik





\ budak gemok yang cintakan sang lanunnya yang haluih /

\ suke sangat tengok cite masak memasak /

\ cube-cube untuk masuk dapur dan memegang periuk dan kuali /

\ berusaha tuk menjadik seorang anak yang solehah di hati mama+abah juge kakak yang baek hati di kalangan adek-adeknya /

\ berat mulut tapi kalau dah kenal.. tahulah cmna diri ini yang sebenarnya /

Tuesday, March 17, 2009

bl00d d0nati0n retuRn

treng treng treng....
ari ni aku dgn murah hati mendermakan darah aku[type AB]..weeee~actually,this is 2nd tyme..s0,2 yg excited sgt weyh...xta0 nape,bekobar2 diri ini ma0 derma darah..

..dlm class..bl0m g derma darah agy..

..d0nati0n tyme..

mule2 tyme die cucuk ku,de rs saket..tp maseh ley than agy..tp ble misi ma0 masukkan jarum besar yg smbungkan ngn tiub 2,aaaahhh....aku da xmmpu nk teng0k..tyme 2 gak,aku palingkan muke..xsanggup ma0 tgk..biarla aku rs jer..hahaaaa...tp..alhamdulillah,sumenye selamat..xde pening2+pengsan2..mgkin my antib0dy kuat..kekeekekeeee...

2 telah mengomen :):

~ceRRy beRRy~ said...

waaa...
berani bangat kamo sehh...
ku lalu sebelah org derma darah pn gerun..
inikan plak nk derma..hehe..
[sebenarnya ku x ckp berat nk derma ler..]
huahuahua........

Suzana Hazes™ said...

yehaaa~
beraninye roscha~
syabas betey~
ku teringin gak derma darah
tp xcukup syarat2nye..hehehe

 
Template by suckmylolly.com