Gratisan Musik





\ budak gemok yang cintakan sang lanunnya yang haluih /

\ suke sangat tengok cite masak memasak /

\ cube-cube untuk masuk dapur dan memegang periuk dan kuali /

\ berusaha tuk menjadik seorang anak yang solehah di hati mama+abah juge kakak yang baek hati di kalangan adek-adeknya /

\ berat mulut tapi kalau dah kenal.. tahulah cmna diri ini yang sebenarnya /

Thursday, February 12, 2009

i'm glad + epi just n0w...

waaaaaaaweeeeeeee~


1,2,3 acti0n..

just n0w [0845pm] aku dpt call dr my LANUN...
skang ngah anch0r kt 1 pulau..name pe ntah..[da lupe] huhhuuuu..senang+lega ati ni dgr brite yg die slamat melabuhkan sauhnya..tp l0m smpai ke destinasi yg sbnr agy...katanye,mlm kang kul 12am bru angkt anch0r..kire s0k ptg+mlm smpai la kt sndakan sne..

2 telah mengomen :):

~ceRRy beRRy~ said...

r0cha~~
nnti claim la award dr ku ek..
entry "award f0r U"
hav a nice day :)

ChiLaBaey's said...

Macam tulah bila seseorang tu bekerja di lautan terbentang luas.... apa nak buat nak cari rezeki.... saya bangga dengan angkatan tentera di raja Malaysia kerana mempertahankan negara dari dicerobohi.... sabo ye.... kejap je masa berlalu... :)

 
Template by suckmylolly.com