Gratisan Musik





\ budak gemok yang cintakan sang lanunnya yang haluih /

\ suke sangat tengok cite masak memasak /

\ cube-cube untuk masuk dapur dan memegang periuk dan kuali /

\ berusaha tuk menjadik seorang anak yang solehah di hati mama+abah juge kakak yang baek hati di kalangan adek-adeknya /

\ berat mulut tapi kalau dah kenal.. tahulah cmna diri ini yang sebenarnya /

Friday, June 5, 2009

pergi membawa hati yg lara

weeeeeeeeeeeeeeeee~

pg nie LANUNKU prgi belayar agy..kali nie ke Labuan lak...tp seperti kebiasaan,hnya 3ari jew...
N 4 this weekend,ku+fmly akn prgi blayar+nek kapal ke PULAU PANGK0R[nk kejar kpl die la k0n0n2 nye..huhuu]..my c0usin's wedding day on 6/6/09...s0,mgkin xkan t'pkr untuk merindui MY LANUN..huhuhuuuu....[pergi membawa hati yg lara ini]

N semalam de beli 1 baju...semata2 ma0 attend diz wedding...weeee~ [padan muka my LANUN sbb xdpt neng0k kechanteqan ku es0k mlm..huahuahuaaa]..mcm aku lak yg nk kawen..huhuu...erm,klu die de kt sni,da tntu aku ajak die it0t sekali..ni lah ms nye nk knl2 ngn sedara mara ku yang len[sbbnye,ku da abes mengenali sedara mara die..hehee]skang turn die la lak..]...tp apakan daya....die maseh di SABAH.. =(

dan skang,ku maseh tidak mengemas apa2 lg brg yg perlu dibawa tuk ke PANGK0R nnt..xta0 nk packing ape l0rh....[ingt nk packing MY LANUN]..huahuaaa

tp,bile g sne nnt,k0mp0m2 akn tingat saat2 yg pernah kami luangkan bersama di sne suatu ketika dulu...uuuwaaaaa~ kemana saje ku pergi,kam0 sntiasa ade di ingatan ku... =)

..hehee...it's me--> mRS sayuti..kekkeeee..

p/s---> LABUAN = tmpat my lanun g sailg
PANGK0R = tmpt ku ma0 tuju diz weekend
SABAH = tmpt my lanun bekerja[sepanggar base]

.. ku kan trus menunggu kepulangan kam0..
.. mgkin xkan meng'update' bl0g till i'm back fr0m Pangk0r[m0nday]..
.. have a nice weekend t0 all bl0ggers..
taaaaaa~

5 telah mengomen :):

~ceRRy beRRy~ said...

wawawa...
cantiknyeee dia...
nk ngorat leh..???
hehehehe...

miss hirose said...

ececececeh..
lara ati la kunun ek..kekekeke
cantik la bju tuh roscha..

r0sCha said...

~ceRRy beRRy~
---> hehheeee...nk ng0rat??? ley jew..tp sediakan RM 20 ribu dulu..muahahaaaaa

miss hirose
---> tenkiu...ku ta0 ku chanteq plus wearing that cloth..muahahaaaa[angkat bakul sndrik]

Raihanna said...

wah..cantiknye baju kamo...
hehe..
rai suke la..
pasni sure la lanun kamo jeles meles kan..
ekekeke....
makin cantik page kamo skrg....
i like!

♥FaTinFazLan♥ said...

rosha...lawa benor kamu yew..
tapi sila jgn jeles..
syiok giler saya belayar ngan lanun kamu ke labuan..

muahahahahaha...!
i'm mrs sayuti no.2...hakhakhak..
salah2...
saya Mrs Fazlan..
[maaf b..curng japs..]

 
Template by suckmylolly.com