Gratisan Musik





\ budak gemok yang cintakan sang lanunnya yang haluih /

\ suke sangat tengok cite masak memasak /

\ cube-cube untuk masuk dapur dan memegang periuk dan kuali /

\ berusaha tuk menjadik seorang anak yang solehah di hati mama+abah juge kakak yang baek hati di kalangan adek-adeknya /

\ berat mulut tapi kalau dah kenal.. tahulah cmna diri ini yang sebenarnya /

Tuesday, June 9, 2009

alkisah + mem0ri di PANGK0R

weeeeeeeeeeeeeeeee~

.. me N my c0usin[NOR HIDAYAH ISMAIL] ..

ari sbtu - senin semlm aku uda pergi ke Pulau Pangk0r..sprti yg telah diberitahu dlm ntry lps,kami sekeluarga telah menghadiri majlis kenduri kawen akak sepupu aku..kedua2 belah pihak dr sna..mjlis di pihak pmpuan[060609-sbtu] diadakan di Puteri Bayu Res0rt dan para jemputan dijemput hadir pd pkul 6ptg hingga 11mlm...weeee~ 1st tyme seyh,mkn knduri dlm otel[sedara mara pnye lahhh] mang wt 0tel 2 cm kit0rg pnye..kekkeee.. =)

::: m0h usha2 picha di bawah :::

--> 060609 [belah pmpuan]<--

.. suasana di Puteri Bayu Res0rt sblm mjlis b'mula..

.. jemput mkn!! ..

.. siapakah teman b'gmbar aku??? ..

.. mengumumkan ketibaan pengantin pd mlm itu ..

.. ayahanda pengantin pmpuan sdg merenjis ..

--> 080609[belah lelaki]<--

.. pintu gerbang di mjlis pihak lelaki ..

.. me N my mum dlm keramaian para tetamu ..

.. d0k nyeb0k kt meja santapan[amek berkat ke nk melantak??]



.. aksi mkn diatas adalah adegan suap menyuap yg xjd antra aku N abah..huhuu

.. kami suda ma0 pulang[dlm b0t] ..

sgt bhagia bile dpt cuti2 MESIA ngn family..duit p0n tarak kuar byk sgt 0o0o..huhuuu....sblm b'pisah,aku de pantun 4kerat tuk saje2..heheee

.. pulau pangk0r sudah pergi, ..
.. k0ta kinabalu sdg menanti, ..
.. aku disini membilang hari, ..
.. ma0 ketemu si chenta hati ..
........chEEEwaAAAhhh!!!!....


5 telah mengomen :):

~ceRRy beRRy~ said...

hahaha..
sempat agy die create pantun tuh..
heeeee....

bestnye kawen kat hotel..
warna ijau lak tuh..
sweetnyeeee....

♥FaTinFazLan♥ said...

wakakaka...
pantun 2..
bila mao fly ne rosha????

hjung mggu ne ke?????

r0sCha said...

~ceRRy beRRy`
--> h0h0h0h000...2 la...dlu zaman skola xterpilih tuk jd pemantun sk0la..2 yg skang sje c0ba2..kekkeee

FaTinFazLan
--> sshyyhhhh....rahsia...tnggu la ntry akan dtg ya!!!

Raihanna said...

Hik2.. comey gile pantun kamoo..
hik2....
seronok kan da nak jmpe buah hati??
bile dah lame gile x jumpe...
rasa cam berdebar2 lak nak jmpe die kali pertama tu kan...
rai tumpang happy...
hik2...
rosya... sedara kamo sudey...
bile nak dapat kad kawen kamo nie...

r0sCha said...

Raihanna
---> weeeeeee~ mang sgt xsbar ma0 jmpa itu lanun..huhuuu...excited thp dewa nih.. =)

hehheeee..psl kad kwen 2,mgkin agy 3tahun k0wt..kekkee =)

 
Template by suckmylolly.com