Gratisan Musik





\ budak gemok yang cintakan sang lanunnya yang haluih /

\ suke sangat tengok cite masak memasak /

\ cube-cube untuk masuk dapur dan memegang periuk dan kuali /

\ berusaha tuk menjadik seorang anak yang solehah di hati mama+abah juge kakak yang baek hati di kalangan adek-adeknya /

\ berat mulut tapi kalau dah kenal.. tahulah cmna diri ini yang sebenarnya /

Thursday, June 18, 2009

0o0o0ouucchhh!!! scandal kew nie???



weeeeeeeeeeeeeeeee~

apa makna picha di ats???
" eyh...eyh... "
" xkan r0csha ngah b'paling tadah ngn lanun die??"

hahahaaa....
ni lah akibat bile uda lama xdpt b'gmba ngn kekaseh hati..
tp jgn wisau...
diri ini xkan wt cmnie ngn 0wg asing+luar...
xtually,dat b0y is my 'bakal adek ipar'
xkan la aku nk carik scandal ngn budak2 agy..
[mn ade masy0kkk!!!] hohoh0h0h000...
die it0t sma tyme g pangk0r ri 2...
jelesh punye pasal,lepas geram kt die..
sape s0h it0t..kan dh kene 'bisa ulat bulu' aku...
hahhaaahaa...

.. xsabar mennt saat yg di tunggu ..
.. rindu ku hnya untukmu ..
..

5 telah mengomen :):

miss hirose said...

ooo scandel ek..
bilang sama lanun kamu..kekekeke

♥FaTinFazLan♥ said...

ooohhhhh..report sama lanun kamu baru tau..hikhikhik

r0sCha said...

miss hir0se + fatinFazlaN
---> huhuhuuu....xm0 la rep0rt2..kang kecik ati lanunku laks..huhuu...

~ceRRy beRRy~ said...

alamak..
nsb bek muda agy dari kamo..
xde la sayuti riso sgt..
hehehehe...

r0sCha said...

ceRRy beRRy
---> heheeee....
sayuti c00l+relax jew..
die ta0 kekaseh hati die nie....
BAIK+SETIA... =)

 
Template by suckmylolly.com