Gratisan Musik





\ budak gemok yang cintakan sang lanunnya yang haluih /

\ suke sangat tengok cite masak memasak /

\ cube-cube untuk masuk dapur dan memegang periuk dan kuali /

\ berusaha tuk menjadik seorang anak yang solehah di hati mama+abah juge kakak yang baek hati di kalangan adek-adeknya /

\ berat mulut tapi kalau dah kenal.. tahulah cmna diri ini yang sebenarnya /

Monday, August 23, 2010

g>e>m>o>k ???

wahahahahahaaaaa!~

GEMOK?
apakah??
|
|
|
|
|
|
|
|
v

it's me!
yeah!
i'm the g>e>m>o>k gurl.

mlm td.
berbalas msg ngn lanunku.
tibe2 lanunku TERsoal mengenai bju gaun.
gaun/dress??


kuning berdaulat colour.
hehe

ijau pucuk pisang

putih melepak
[ source: fea-elisa.com ]

apakah??
hehe.
1 of my wishlist.
sy mengIDAMkan mahu memakai nya di hari bertuah itu.
tp mampukah menjadi REALITI??

impian sang katun!
hehe.

bile berkaitan ngn bju gaun..
mestilah body nak "SLIM MELIM" kan.
tp sy ni???
hurm..!
tp sy akan cube berUSAHA tuk mengurangkan KG's that appear on the scale.
[heh! dr dulu ckp nk kuwus,tp smpai skang xpon.!]
ntahla.bukan xnak.SANGAT la nak..!!
tp apakan daya.
nafsu mkn lebih dr nfsu kuwus.
muahahaa.
tp mgkin hati akan berNEKAD bila hari tu akan tibe.
[yolah tuh! kang xsempat lak nk kuwus! hehe]

o0o0ps!
dah melalut+berangan lebih2 nih!
kembali ke topik asal.
huhu.
ye,mule2 dulu mang sensitip bile dgr SOALAN ni kuar dt mulut sang lanun.
sakit ati,cm kene robek je.
yela,sape xsedih bile si dia yg kite chenta menanyakan soalan sedemikian.
rs mcm die xleh trime kite.
tp bile lama2..
dah hampir 4tahun hbgn ni.

si GEMOK dan si HALUIH

sy terpikir.
bkn niat die nk merendah kan sy.
dan klu ye,knape x dri dulu die tinggalkan sy.
dan knape maseh kekal sehingga hari ni??
sbbnye..
die telah terima sy seadanya..
dan mungkin persoalan itu hanya tuk meNAIKkan semangat sy.
dan memenuhi IMPIAN sy.
siapa yg xmahu lihat si pasangan teruja jika dpt mengecapi salah satu impiannya??
dan itulah yg sy pikirkan skang.
sy trime perTANYAan itu dgn tenang.
dan dgn izin ALLAH s.w.t.,
sy nak KURUS !!
mgkin xkan tercapai size pinggang 29.[ his request]
tp sy akan cube tuk kurangkan 'muscle' yg ade dlm bdn ni.
dan target sy.

+3.2 kg from that no appear on above.
haha :)

oklah.
start NOW ...
SAYA NAK GIGIH

amin!
... ramadhan is the best month to start diet! ..
.. \chaiyok2/ ..

6 telah mengomen :):

~ceRRy beRRy~ said...

betul tuh roscha...
si dia terima kamu seadanya...
sbb tuh kekal bahagia smpi skg...

ifa doakan impian kamu tercapai..
aminn... :)

Miss Hirose said...

su pilih kuning berdaulat..hehe
eeee mne kamu dapat katun comey tu..hehe

btul tu ckp ifa..
die da time kamu seadanya tau..

roscha kne smangat dr skang..
su pn on diet..roscha try la green tea..siyes su mnum da nk ramping da ni..hehe

r0sCha said...

ceRRy beRRy---> amin! mudah2an dgn doa kkamo akan tercapai+termakbul segala impian di hati. =)

Miss Hirose---> oh,! ape2 brand green tea pon leh kew?huhu. nk cube gak! suggest me,pls...!

PeNaRi LaUt said...

rileks la...ada apa dengan berat...

Elsa said...

i really like the yellow gown..
so pretty

BABY DIJA said...

semoga dietnya sukses, Aunty,,,

 
Template by suckmylolly.com