Gratisan Musik





\ budak gemok yang cintakan sang lanunnya yang haluih /

\ suke sangat tengok cite masak memasak /

\ cube-cube untuk masuk dapur dan memegang periuk dan kuali /

\ berusaha tuk menjadik seorang anak yang solehah di hati mama+abah juge kakak yang baek hati di kalangan adek-adeknya /

\ berat mulut tapi kalau dah kenal.. tahulah cmna diri ini yang sebenarnya /

Thursday, August 12, 2010

the nanny

weeeeeeeeeeeeeeeee~

first of all,
salam ramadhan buat semua umat ISLAM di seluruh dunia. :)
hehe.
sorry,ramadhan ke-2 baru nk wish.
actually,
from the last entry.
sy de ckp sy nk wat keje giler kan.?
mang dah TERBUAT pon.
dan selamat kembali ke jalan yg benar.
hehe.
benar lah kata orang,''kerna cinta,laut sanggup kuredah"
ewahhh~
[xdela smpai redah laut.cume terlepas sudah smpai ke seberang perak.]

okaylah.kembali ke t0pik asal.
yg sebenarnya...[mcm lagu YUNA lah plak kan!]
bulan ramadhan ni,
i'll be THE NANNY to fatin umairah who is my cousin;s dauhgter.
[bolan pose,sy xmahu jg kedai. hehe]
n today is the first day.
fiuuuh! sgt penat nk layan karenah die.
[walaopon dh umo setahun 8bulan]

dr pukul 1-7pm sy nye shift jd the nanny.
then,pulangkan to her mummy.
hehe.
untuk 4jam pertama[1-5pm] memang mencabar.
sbb sy sorg2 je de kt umah.
mama keje.
adek2 laki sy g skola agama.
then lps kul 5pm baru la rs released sket.
sbb dowg sume dh balek.
so,ade la jugak owg laen nk melayan die.
bkn sy sowg2.
nggeee~[curik tulang namanye nih!]
haha.

.. practice make perfect! ..
ade mkna tuh!
:)

1 telah mengomen :):

Cik_daya said...

Selamat Menunaikan ibadah puasa

 
Template by suckmylolly.com