Gratisan Musik





\ budak gemok yang cintakan sang lanunnya yang haluih /

\ suke sangat tengok cite masak memasak /

\ cube-cube untuk masuk dapur dan memegang periuk dan kuali /

\ berusaha tuk menjadik seorang anak yang solehah di hati mama+abah juge kakak yang baek hati di kalangan adek-adeknya /

\ berat mulut tapi kalau dah kenal.. tahulah cmna diri ini yang sebenarnya /

Friday, September 3, 2010

jalur gemilang + kueh raya + nanny tyme

weeeeeeeeeeeeeeeee~


salam ramadhan yg ke 23.
harap2,pose kali ni bawa keberkatan pd kawan2
:)

entry kali ni ade 3 in 1.
jalur gemilang+kueh raya+nanny tyme

first: jalur gemilang

alkisahnye,
xde kesempatan nk mengucapkan selamat hari MERDEKA yg ke 53 tuk negara terCHENTA.!
oh MALAYSIAku.
then,today i wanna eish happy MERDEKA day.
xterlambat lg rs nye memandangkan sehingga 16sept adalah HARI MALAYSIA.

jalur gemilang yg sentiase berkibar di kereta kancil abah sy dan juga di bentangkan di pintu umah kami :)
rs nye dh bertahun abah xpernah cabut dan alihkan bendera2 itu.
huhu

second: kueh raya

salah satu sebab knape xsempat nk update blog mengenai merdeka day.
hehehee.
sebok membantu mama menyiapkan tempahan kueh raya di kalangan cikgu2 skola abah.

.. kristal ball ..

[rasa kuehnye ala2 sugi xpon makmur]
homemade by mama leha sy :)

.. semperit dahlia ..



.. tart gulung ..

separuh drpd tempahan
tp kesemuanya sudeh siap dihantar.
sbb senin dh start cuti skola..
hehe
TAPI...
kueh tuk umah sendrik mama xwat lgik.
sebb sebuk nk siapkan tempahan.
lgpon,mama keje.mlm lah msnye po mama nk pulun.
hehe.

third: nanny tyme
ini pon slh 1 sebab gak.
bile dh jd babysitter...jgn hrplah nk on9.
kang anak owg xterjaga lak.
hehe

.. fatin umairah ahmad lotfi ..

bile die dh tdo...
bru lah buleh curik2 on9.
tu pon buleh bace blog owg je.
klu nk menulis blog sendrik..
alamatnye,berjam2 lah gamaknye nk ngadap laptop nih.
hehe.

oklah,
rsnye sume cite dh abes di tulis.
jumpa lg esok luse.!
hari weekend OFF jd babysitter :)
mgkin buleh mengON9 kan diri.
hehe

.. mlm ni cucu2 nek mok +tok dady nak balek ..
.. mlm ni gak nk wt kueh almond+negro+cornflakes madu+choc cornflakes ..
.. lg seminggu nak raya!! ..
cepat2 ! pulun wt kueh raya.

1 telah mengomen :):

~ceRRy beRRy~ said...

ifa ternampak tat nenas di situ!

ahhh.. craving~!!

selamat hari raya roscha =)

eh, deactiavte FB ke?

 
Template by suckmylolly.com