Gratisan Musik





\ budak gemok yang cintakan sang lanunnya yang haluih /

\ suke sangat tengok cite masak memasak /

\ cube-cube untuk masuk dapur dan memegang periuk dan kuali /

\ berusaha tuk menjadik seorang anak yang solehah di hati mama+abah juge kakak yang baek hati di kalangan adek-adeknya /

\ berat mulut tapi kalau dah kenal.. tahulah cmna diri ini yang sebenarnya /

Friday, August 7, 2009

m0hd sayuti uda kembali...

weeeeeeeeeeeeeeeee~

akhirnya mohd sayuti sy uda kembali ke pangkalan asal nya[sepangar base]
hukhukhukkk...
sgt gumbira setelah 2 minggu belayar..
[bru 2mnggu da nk kec0h..aparaaa!!!]
huhuu...
kini die kembali ...
ati sy turut senang ngn kepulangan die disna..
even bukannya pulang ke sini[semenanjung]..
hahahaa..

4 telah mengomen :):

miss hirose said...

hehehehe..
biarpun 2 mg tp kte
msti risau kan roscha??
su kalo die wat test enjin pun
kat area tu su pn da risau..kekekekekeke

ni msti rindu gler ek
kat sayuti kn..kn..

~ceRRy beRRy~ said...

wahhh..
berindu-rinduan ek..
nk tumpang sekaki dan sekepala boley??
hehehe...

♥FaTinFazLan♥ said...

lalalalalala...boley la ngedate ngan sayuti ne..ekekekekekekeke..~
ampun2..

r0sCha said...

miss hir0se
---> hukhukhukk..ati p0mpuan mana yg xrisau akan sidia..even hal kecik2 ajew..=)
yup!!! sy mang merindui die..!! uwaaa,nk fly2 l0rh...

ceRRy beRRy
---> weeeeee~ nk tumpang sebadan p0n buley..huhuhuuu..meh la kite rindu2 ngn lanun2 kite =)

fAtiNfAzlAn
--->brani nk ngedate ngn lanunku???haiiip!!!nk kene geget ngn sy kew??

 
Template by suckmylolly.com